Monday, April 14, 2008

泡 漬 明 太 子 蒸 蛋


0hr20min
4 人 份
蒸 蛋 千 變 萬 化 , 放 上 明 太 子 , 又 變 成 有 淡 淡 海 產 鹹 香 的 香 滑 選 擇 。 說 到 底 最 講 究 是 蒸 蛋 的 技 巧 , 按 照 街 市 男 劉 晉 的 提 供 , 一 定 可 以 蒸 出 滑 蛋 啊 !

材 料
明 太 子 1 條
蛋 3 隻
花 1 茶 匙
生 抽 1 至 2 茶 匙
水 300 毫 升

做 法
1. 以 少 許 油 塗 在 蒸 碟 內 防 黐 底 ; 明 太 子 切 薄 粒 鋪 碟 上 。
2. 雞 蛋 加 水 , 用 筷 子 打 拂 至 均 勻 , 把 蛋 液 倒 進 蒸 碟 內 , 面 加 上 一 層 保 鮮 紙 。
3. 放 進 蒸 籠 , 以 中 火 蒸 15 分 鐘 , 每 5 分 鐘 開 一 次 蒸 籠 蓋 。 從 蒸 籠 取 出 , 灑 上 花 , 按 喜 好 下 點 生 抽 調 味 即 成 。
咩 係 明 太 子 ? 味 道 係 點 ? 仲 有 咩 煮 法 ?
答 : 明 太 子 係 鱈 魚 的 魚 春 , 日 本 及 韓 國 人 最 愛 醃 成 漬 物 ; 由 於 通 常 是 醃 物 , 所 以 味 道 都 是 帶 鹹 或 辣 的 海 鮮 腥 味 ; 可 以 蒸 或 做 沙 律 及 意 粉 , 做 法 非 常 廣 泛 。

No comments: