Sunday, April 26, 2009

千 島 西 汁 炒 麪 燒 餅


0hr15min
製 作 難 度 : ★ ★ ★ ☆ ☆

炒 麪 燒 餅 是 日 式 的 做 法 , 但 加 了 千 島 醬 就 變 成 西 式 菜 , 又 有 麪 又 有 燒 餅 , 是 派 對 中 的 飽 肚 之 選 。

材 料
炒 麪 2 個
洋 葱 / 甘 笋 各 1/2 個 ( 切 絲 )
豬 脢 肉 片 100 克
千 島 醬 / 葱 粒 各 適 量

燒 餅 料 :
麪 粉 1 杯
水 1/2 杯
蛋 4 隻 ( 拂 勻 )
鹽 少 許
椰 菜 1/2 個 ( 切 絲 )

炒 麪 調 味 :
喼 汁 2 湯 匙
糖 1 湯 匙
生 抽 1 1/2 湯 匙
黑 椒 碎 少 許

做 法
1. 燒 熱 油 先 爆 香 洋 葱 及 豬 脢 肉 , 下 麪 炒 勻 , 再 放 調 味 及 甘 笋 絲 兜 勻 , 上 碟 備 用 。
2. 將 麪 粉 及 半 份 蛋 漿 拌 勻 , 再 放 剩 餘 蛋 漿 、 水 及 椰 菜 絲 拌 勻 , 再 加 鹽 調 味 。
3. 麪 糊 放 鑊 , 兩 面 煎 脆 後 上 碟 , 餘 此 類 推 。
4. 將 炒 麪 放 在 燒 餅 上 , 塗 上 千 島 醬 , 撒 上 葱 碎 即 可 。


貼 士
如 想 食 傳 統 的 醬 汁 , 可 用 日 本 燒 汁 、 木 魚 碎 及 蛋 黃 醬 , 份 量 隨 意 !

No comments: