Thursday, February 26, 2009

桂 花 芙 蓉

0hr 25min
製 作 難 度 : ★ ★ ★ ☆ ☆

立 春 的 主 角 是 雞 蛋 , 這 個 燉 蛋 加 了 桂 花 糖 去 做 , 非 常 香 滑 。

材 料
蛋 3 隻
凍 滾 水 200 毫 升
桂 花 糖 2 湯 匙

做 法
1. 將 蛋 打 入 大 碗 , 加 入 凍 滾 水 拂 勻 , 然 後 用 篩 隔 去 蛋 殼 。
2. 將 蛋 漿 倒 入 碗 內 , 撇 去 泡 沫 , 先 加 半 份 桂 花 糖 攪 勻 , 再 加 剩 餘 半 份 桂 花 糖 完 全 攪 勻 , 然 後 用 微 波 爐 保 鮮 紙 封 好 , 記 住 包 貼 些 。
3. 煮 滾 一 鑊 水 , 放 入 碗 , 用 大 火 隔 水 蒸 7 至 8 分 鐘 , 打 開 蓋 散 一 散 蒸 氣 , 再 蓋 蒸 7 分 鐘 。 蒸 熟 後 取 出 , 撒 上 少 許 桂 花 糖 即 成 。

貼 士
可 用 牙 籤 隔 鑊 蓋 , 留 少 許 罅 隙 , 讓 多 餘 的 蒸 氣 排 出 , 7 至 8 分 鐘 後 , 要 放 一 放 蒸 氣 , 再 然 後 蓋 再 蒸 , 才 不 會 過 熱 , 這 樣 蛋 就 可 以 又 香 又 滑 。

No comments: