Thursday, February 26, 2009

法 式 肉 眼 扒


製 作 難 度 : ★ ★ ☆ ☆ ☆
需 時 : 10 分 鐘

我 鍾 意 食 半 生 熟 牛 扒 , 不 過 點 先 知 塊 扒 幾 成 熟 ? 阿 Win 路 以 一 塊 3/4 吋 厚 牛 扒 為 例 , 每 面 煎 分 半 鐘 就 可 以 。 如 想 食 全 熟 的 話 , 就 要 每 面 煎 4 分 鐘 。 還 有 , 煎 牛 扒 不 要 兩 邊 反 來 反 去 , 否 則 會 令 肉 汁 流 失 。

材 料
肉 眼 扒 300 克
軟 牛 油 1 茶 匙
白 酒 50 毫 升
香 草 / / 黑 胡 椒 / 鹽 各 少 許
淡 忌 廉 2 湯 匙

做 法
1. 將 肉 眼 扒 的 兩 面 撒 上 少 許 鹽 及 黑 胡 椒 。
2. 開 中 大 火 燒 紅 煎 鑊 , 放 入 肉 眼 扒 , 見 到 底 面 煎 到 金 黃 , 就 反 轉 煎 另 一 面 , 每 面 煎 大 約 分 半 鐘 後 上 碟 。
3. 燒 熱 鍋 收 細 火 , 下 牛 油 、 及 香 草 炒 勻 , 加 白 酒 後 轉 大 火 煮 滾 , 令 多 餘 水 份 蒸 發 掉 , 煮 到 差 不 多 收 水 , 就 加 忌 廉 拌 勻 , 下 黑 胡 椒 及 鹽 調 味 熄 火 , 淋 上 牛 扒 面 即 可 。

貼 士
煎 牛 扒 時 將 帶 有 肥 膏 的 邊 位 先 放 落 鑊 , 待 逼 出 少 少 油 脂 後 , 再 平 放 煎 熟 , 煎 出 的 牛 扒 會 更 加 香 。

No comments: