Wednesday, December 31, 2008

焗 軟 心 芝 士


0hr45min製 作 難 度 :
★ ★ ☆ ☆ ☆ 芝 士 不 一 定 用 來 搽 包 , 也 可 學 Deseree 用 酥 皮 包 並 焗 得 金 黃 酥 脆 , 但 內 的 芝 士 已 溶 為 漿 狀 , 用 包 或 餅 蘸 來 吃 , 停 不 了 口 。

材 料
覆 盆 子 果 醬 1/2 杯
鮮 覆 盆 子 1/4 杯
鮮 迷 迭 香 葉 1/2 茶 匙
急 凍 酥 皮 1 塊
Baby Brie 芝 士 1 個
蛋 1 隻 ( 拂 勻 )
黑 胡 椒 碎 少 許
餅 適 量 / 包 各 適 量

做 法
1. 將 果 醬 、 鮮 覆 盆 子 及 迷 迭 香 葉 放 大 碗 內 攪 勻 , 記 住 將 鮮 覆 盆 子 搗 爛 , 加 黑 胡 椒 碎 撈 勻 備 用 。

2. 將 芝 士 頂 的 皮 切 走 棄 掉 , 芝 士 留 用 。

3. 將 酥 皮 放 砧 板 上 , 放 芝 士 在 中 間 位 置 , 將 ( 1 ) 塗 上 芝 士 面 。

4. 將 酥 皮 兩 隻 對 角 摺 向 中 間 , 住 芝 士 , 將 其 中 一 隻 角 反 起 , 上 面 搽 少 少 蛋 漿 ; 跟 住 將 另 外 兩 隻 角 摺 向 中 間 , 亦 將 兩 隻 角 反 起 。

5. 在 整 個 酥 皮 芝 士 的 表 面 搽 上 蛋 漿 , 放 在 鋪 了 焗 爐 紙 的 焗 盤 上 , 放 入 已 預 熱 至 200 ℃ 焗 爐 焗 20 分 鐘 , 見 表 面 金 黃 即 成 。

6. 取 出 後 攤 20 分 鐘 , 將 酥 皮 芝 士 放 上 碟 的 中 間 位 置 , 旁 邊 放 餅 及 包 , 剪 開 酥 皮 就 可 以 蘸 芝 士 食 。

貼 士
除 酥 皮 ( Puff Pastry ) , 亦 可 用 薄 脆 皮 ( Fillo Pastry ) 來 代 替 , 更 脆 口 。

No comments: