Tuesday, November 25, 2008

牛 油 香 草 焗 火 雞

3hr20min

製 作 難 度 : ★ ★ ★ ★ ☆

有 人 嫌 火 雞 大 大 隻 煮 到 熟 透 一 定 過 鞋 底 , 但 Deseree 整 的 火 雞 好 滑 呀 !Deseree 教 路 要 焗 滑 火 雞 , 要 起 間 錫 紙 屋 , 仲 要 邊 焗 邊 淋 雞 湯 , 都 幾 考 功 夫 !起 錫 紙 屋 主 要 是 不 想 焗 到 雞 皮 而 內 肉 不 熟


材 料
火 雞 1 隻 ( 10 至 12 磅 )

蔥頭 1 1/2 磅

芫 荽 3 棵

鮮 鼠 尾 草 ( Sage ) 3 棵

鮮 百 里 香 ( Thyme ) 3 棵

雞 湯 1 1/2 杯

鹽 / 胡 椒 粉 各 適 量

香 草 牛 油 材 料 :

牛 油 3/4 杯

芫 荽 碎 3 湯 匙

鮮 鼠 尾 草 碎 / 鮮 百 里 香 碎 各 2 湯 匙

黑 胡 椒 碎 1/2 茶 匙

鹽 1 茶 匙

醬 汁 料 :

白 酒 1 杯

麵粉 2 湯 匙

雞 湯 1 1/2 杯

裝 飾 :

芫 荽 適 量

迷 你 蘋 果 幾 個

鮮 鼠 尾 草 / 鮮 百 里 香 各 1 棵


做 法
1. 將 牛 油 打 軟 , 加 其 他 的 香 草 牛 油 材 料 撈 勻 備 用 。 如 預 早 3 日 做 會 更 入 味 。

2. 火 雞 洗 淨 抹 , 伸 手 入 雞 頸 將 皮 肉 分 開 , 用 ( 1 ) 的 1/3 份 量 搽 勻 雞 皮 同 肉 之 間 。 火 雞 放 錫 紙 盤 , 留 低 約 2 湯 匙 ( 1 ) 備 用 , 將 餘 下 的 搽 勻 火 雞 表 面 。

3. 用 鹽 及 胡 椒 粉 搽 勻 火 雞 內 櫳 , 將 百 里 香 、 鼠 尾 草 、 4 粒 頭 及 芫 荽 塞 入 肚 內 , 然 後 用 棉 繩 紮 緊 雞 髀 骨 位 , 對 翼 「 攝 」 在 底 , 將 餘 下 的 頭 放 在 旁 邊 , 用 錫 紙 如 拱 形 住 成 隻 雞 , 錫 紙 不 可 掂 到 雞 皮 。

4. 焗 爐 預 熱 至 180 ℃ , 放 入 火 雞 焗 1 小 時 30 分 鐘 。 其 間 每 隔 半 小 時 , 揭 開 錫 紙 淋 上 半 杯 雞 湯 , 焗 好 後 就 不 會 又 又 。

5. 然 後 拿 走 錫 紙 , 將 焗 雞 的 汁 淋 面 , 再 焗 30 分 鐘 。 用 溫 度 計 插 入 雞 髀 位 置 , 如 果 溫 度 在 72 至 82 ℃ 之 間 , 表 面 金 黃 就 可 以 出 爐 。 出 爐 後 將 剩 餘 的 ( 1 ) 搽 於 表 面 , 攤 20 分 鐘 , 等 肉 汁 回 流 到 雞 肉 。

6. 先 鋪 芫 荽 於 碟 上 , 旁 邊 放 迷 你 蘋 果 , 於 火 雞 尾 插 入 鼠 尾 草 及 百 里 香 。 最 後 加 三 分 二 份 量 的 焗 好 頭 圍 邊 。

7. 最 後 煮 個 醬 汁 , 將 粉 與 雞 湯 撈 勻 成 糊 狀 備 用 。 將 焗 雞 剩 下 的 汁 撇 去 油 , 倒 入 鑊 開 大 火 煮 滾 , 加 白 酒 及 粉 糊 煮 到 稠 身 , 見 到 掛 得 到 在 木 上 面 , 加 入 餘 下 頭 煮 勻 即 成 , 食 雞 時 蘸 上 更 好 味 。

貼 士
想 火 雞 再 腍 身 及 入 味 就 要 花 多 點 時 間 , 就 是 將 火 雞 預 先 浸 鹽 水 8 小 時 。


貼 士
想 火 雞 再 腍 身 及 入 味 就 要 花 多 點 時 間 , 就 是 將 火 雞 預 先 浸 鹽 水 8 小 時 。

No comments: