Monday, May 05, 2008

柚 子 泰 汁 煎 雞 髀


製 作 時 間 : 30 分 鐘
4 人 份
看 見 名 字 已 經 口 水 流 , 單 是 柚 子 與 煎 香 雞 髀 肉 的 結 合 , 已 經 夠 消 滯 醒 胃 , 還 有 那 青 檸 及 泰 式 魚 露 組 成 的 惹 味 泰 汁 , 真 夠 送 兩 碗 大 白 飯 !

材 料
雞 髀 2 隻
泰 國 柚 1 個
鮮 果 隨 意
生 抽 1 茶 匙
糖 1/2 茶 匙
泰 汁 材 料 :
青 檸 1 個 ( 榨 汁 )
泰 式 魚 露 4 湯 匙
糖 1 湯 匙
水 適 量

1. 雞 髀 洗 淨 抹 後 在 表 面 兩 刀 , 以 生 抽 及 糖 醃 15 分 鐘 。 柚 子 拆 肉 備 用 。
2. 起 鑊 慢 火 煎 雞 髀 兩 面 至 金 黃 色 後 盛 起 , 待 5 分 鐘 後 斬 件 。
3. 碟 面 放 上 喜 好 之 生 果 件 , 放 上 雞 髀 件 , 上 面 加 上 柚 子 肉 , 再 淋 上 調 勻 的 泰 汁 材 料 便 大 功 告 成 。
煎 雞 髀 點 先 可 以 外 脆 內 Juicy 而 又 全 熟 ? 答 : 記 得 先 煎 有 皮 包 住 的 一 面 , 細 火 慢 慢 煎 到 金 黃 色 , 然 後 再 煎 另 一 面 ; 想 金 黃 色 更 靚 , 煎 之 前 掃 少 少 蛋 黃 。

No comments: